7 Mayıs 2016 Cumartesi

Neden Motosiklet ?

               Neden Motosiklet ?
"Ulaşmak istediğim noktaya varmak için" dediğinizi duyuyorum hemen. 
" E bunu arabayla da yaparsın." karşılaştığım ikinci soruda bu oluyor genelde. Onlara bu sefer uzun uzun anlatıyorum:
- Otobüsten kurtulmak için motosiklet
- Araç park yeri ile uğraşmamak için motosiklet
- Daha az vergi ödemek için motosiklet
- Daha az yakıt harcamak için motosiklet v.b. gibi onlarca madde sıralıyorum.
Ve muhabbetimiz geliyor son ve can alıcı soruya :
" Neden kocaman ( 20 bin TL ) bi motosiklet alıyorsun ? " İşte benimde cevaplayamadığım, sustuğum, geçiştirme cümleleri ile cevap verdiğim bu soruya bir cevap bulmak için hala motosiklet kullanıyorum. Kullanmaya inşallah devam edeceğim ve kullandığım süre boyunca da bu blok da sizlerle yaşadığım olayları paylaşacağım. E neden facebook, twitter, instagram ile paylaşmaya devam etmiyorsun dediğinizi duyar gibi oluyorum.
                Bende bilmiyorum ama sanırım anı defteri diyebileceğimiz bir şey oluşturmak istedim. Anılarımı sadece kendimde kaldığında kaybolup gittiğini düşünüyorum nedense. Burada belkide ilgisi olan insanlara kılavuz olup onlarında yola çıkmasını sağlarım.
Genel olarak blokta neler olacağını yazmak isterim:
1. Motosiklet
                Motosiklet ile ilgili olan her şey diyebiliriz. Günlük kullanımda karşılaştığım olaylardan, Eşimle birlikte yaptığımız hafta sonu gezilerinden, uzun süreli çıktığım kamp gezilerine açabildiğim yapabildiğimce motosiklet olacak :)
2. Fotoğraf
                Yeni bir merak demek istemiyorum ama herkesin iyi bildiği benim ise çok zayıf bir sanat dalı üzerinde çalışmak istiyorum. Kullandığım aldığım cihazlardan aldığım eğitimlere kadar her şeyi burada paylaşacağım. Benim gibi ömrünün ilk yarısında hiç uğraşmamış insanlara faydalı olması dileğiyle.
3. Türkiye
                İçinde bulunduğum meslek itibarı ile Türkiye nin farklı yerlerine seyahat edip duracağım. E tabi buralarda da haliyle fotoğraf çekip sizlere nerelerde kalınır nereler gezilir bilgi vereceğim.
                Şimdilik bu kadar gevezelik yeter sanırım. Görüşmek üzere


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder