25 Mayıs 2016 Çarşamba

CROSS MOTORA ARTÇI OLURSAM

İlk Deneyim....


Cross Motor mu ? 


          Motosiklet kullanmaya başladığımdan beridir hiç merak etmediğim gördüğümde başımı bile çevirdiğim motosiklet çeşidi şeklinde anlatsam sanırım abartmamış olurum.

          Bu antipatik durumum Supermoto'larada bulaşmıştı benzerliklerinden dolayı.Tarz olarak Supersport tarzında motosikletlerle haşır neşir olduğum için sanırım Cross tarzı bana çok çirkin, beygir olarak güçsüz, kullanılan kıyafet olarak çok salaş geliyordu.

          Ama Youtube'da abonesi olduğum bir kanalın "Kendi motorunu tanıt" adı ile yaptığı kampanyayı duyunca çekmeyi düşündüğümüz "Yamaha WR250R" videosu ile eski düşüncelerimin neredeyse tamamı değişti.


YAMAHA WR250R

          Arkadaşım motorunu tanıtacaktı ben ise onun videolarını çekerek ona gerekli desteği verecektim. Önce Motosikletin çektiğim fotoğraflarını yüklemek istiyorum. Daha sonrada neden fikrimin değiştiğini anlatacağım :)

RaceBlue WR250R

Cross Motorcycle
Resim yazısı ekle

Yamaha WR250R

Cross Motorcycle

Cross Bike



          Sonuç: 

           Cross motor ile rahatsızlık duyulacağını, sadece engebeli çamurlu alanlarda oyalanacağınızı düşünüyordum. Ama öyle değilmiş.  Manzaralı fotoğraflardan görüleceği gibi İzmir'i bu açıdan gören bi yere sanırım başka bir araçla çıkmak imkansızdı. Çıkarken yaşadığım ( artçı olarak )heyecan ve etrafı izlemenin keyfi bambaşkaydı. Keşke kamerayla çıkış esnasında video çekebilseydim :)

Arkadaşımın editleyeceği videonun linkini de paylaşırım. Buralarda çektiğimiz kısa videolarıda izleyebilirsiniz. 

Özgür Motosiklet :) Keyifli Sürüşler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder