20 Mayıs 2016 Cuma

GÜL BAHÇEDEN FOTOĞRAFLAR

GÜL BAHÇEDEN FOTOĞRAFLAR


Merhabalar tekrardan

          19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramında kutlamaları izledikten sonra arkadaşımla plan yapıp bir yerlere gidelim demiştik. Maalesef eşimin yaşadığı bir rahatsızlıktan dolayı bu planda yalnız katıldım :( 


          Gidilecek yer olarak hiç bir şey düşünmemiş olmamıza rağmen Raicng motosiklet kullanan arkdaşım Fatih'in isteği ile İzmirin Karaburun ilçesine doğru gitmeye karar verdik. Çünkü oranın yolları gayet güzel virajları temiz ve yeni asfalta sahip. 

          Ben PCX ile fazla bir viraj yapamadım ama 100 Km ile 95 Km ile arabaları sollaya sollaya ilerlemeye devam ettim :) Hatta oraya ulaştığımız da geçip gitmedik. 5 kere git gel yaparak virajların keyfini çıkardık.

12.00 de çıktığımız yola 16.30 gibi son vererek acıktığımızı hissediyoruz. Yolda yada virajlarda çektiğim fotoğraflar var ama benim asıl paylaşmak istediğim cafe de ve gittiğimiz Lale Katmercisi'nde çektiğim fotoğraflar :) 







Lale Katmercisi - Katmeri ( Karışık )
          En son olarakta cafe de otururken oynadığımız enerjik yerinde duramayan köpeğin videosunu paylaşıyorum :)





          Her gün ayrı bir gezi olması dileğiyle...



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder